Jump to content

Anybody caught your eye at the World Cup?


TheFunkeyGibbon

Recommended Posts




I've gotta say, as an Australian, watching our games, Aaron Mooy has been genuinely good against France and Denmark. I wouldn't suggest signing him, but he would probably work in a midfield two or three.

Link to comment
Share on other sites

Pogba. I hate his laidback devil may care attitude and the slow af jogging but when he's on it, he's as close to a WC CM as you can get.

Overall though this World Cup is meh. It's like everyone decent bar Modric for now had their form dropped off a cliff.

Hate the fact that Levy sold Modric to Real just because he doesn't want to sell him to us.

Link to comment
Share on other sites


5 hours ago, enigma said:

I'm sure you could find many of them without much effort. I dunno what's in the air in Russia, but every other woman is model-esque. 

I bet they are getting some State Funding - to boost tourism.

It's early doors so far yet,

Diego Costa, Eden Hazard, Kevin De Bruyne, Romelu Lukaku, Christiano Ronaldo and Harry Kane.

 

Link to comment
Share on other sites

On 23/06/2018 at 09:51, enigma said:

Shaquiri would actually be a good back up to have. 

Nah, have you seen him for Stoke? The guy doesn't look interested half the time. He plays better for Switzerland because it's his country, he cares more and it shows. 

Link to comment
Share on other sites


Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Well, this is awkward!

awkward the office GIF

The Shed End Forum relies on revenue to pay for hosting and upgrades. While we try to keep adverts as unobtrusive as possible without pop ups, we need to run ad's to make sure we can stay online and continue to keep the forum up, as over the years costs have become very high.

Could you please allow adverts on this domain by switching it off. Some of the advert banners can actually be closed to avoid interferance of your experience on The Shed End.

Cheers now!

Alright already, It's off!